Charakterystyka studiów
Znajomość, a także umiejętność skutecznego wykorzystywania nowoczesnych narzędzi brandingu, reklamy oraz public relations, zarówno w instytucjach publicznych jak i niepublicznych, wydają się być fundamentem rozwoju i utrzymania organizacji w środowisku rosnącej konkurencyjności. Pracodawcy coraz częściej poszukują osób posiadających wiedzę i umiejętności, zarówno w zakresie budowania marki, czy udoskonalania wizerunku, jak i skutecznej komunikacji, promocji oraz reklamy.
Studia podyplomowe Public Relations & Brand Management (PR&BM) skierowane są przede wszystkim do osób, które chcą zdobyć lub uzupełnić praktyczną wiedzę w zakresie budowania marki osobistej, pracodawcy i/lub organizacji, jak również realizacji kampanii promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych.
Organizacja zajęć
Zajęcia są prowadzone przez pracowników naukowych UJ oraz praktyków z bogatym doświadczeniem w zakresie PR oraz zarządzania wizerunkiem marki, zarówno w zakresie poszczególnych narzędzi, jak i kreowania strategii najkorzystniejszej dla danej osoby i/lub organizacji.
Zajęcia na studiach realizowane są w formie: wykładów, ćwiczeń, konwersatoriów, prac projektowych, z wykorzystaniem aktywnych narzędzi dydaktycznych jak: praca grupowa, studia przypadków, techniki kreatywnego rozumienia i rozwiązywania problemów. Zajęcia obejmują 220 godzin. Priorytetem jest aspekt praktyczny omawianych zagadnień.
Proces studiowania
Studia odbywają się w systemie dwusemestralnym. Zajęcia są prowadzone w soboty i niedziele w godz. 9.00 – 17.15 (około 11 do 12 zjazdów).
Co zyskasz kończac te studia?
Absolwenci kierunku PR&BM otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych. Wśród stanowisk o które mogą się ubiegać należy wskazać zarówno specjalistów ds. reklamy/promocji/PR, rzeczników prasowych oraz pracowników biur prasowych, jak również brand managerów, promotorów marki, czy szeroko rozumianych specjalistów o profilu wizerunkowy i promocyjnym.
Jak możesz się zapisać na studia?
Podstawą przyjęcia na studia jest złożenie stosownych dokumentów oraz wniesienie wymaganej opłaty (I rata kosztów uczestnictwa). UWAGA! Nie ma opłaty rekrutacyjnej!
Rekrutacja: zapisy na studia odbywają się za pośrednictwem portalu IRK. Karta studiów podyplomowych "Public Relations & Brand Management" zostanie opublikowana w systemie IRK w późniejszym terminie.
Zgłoszenie w terminie: od 03.06.2024 r. do wyczerpania limitu miejsc - decyduje kolejność zgłoszeń.
Limit przyjęć – min. 20 osób maks. 40 osób.
Wymagane dokumenty:
- odpis dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich,
- Ankieta Osobowa pobrana z portalu IRK.
Studia zostaną uruchomione, gdy formalności dopełni nie mniej niż 20 osób.
Warunki ukończenia studiów podyplomowych
Uczestnik studiów podyplomowych, aby je ukończyć, jest zobowiązany:
- zaliczyć wszystkie moduły kształcenia przewidziane planem studiów
- napisać pracę końcową
- zdać egzamin końcowy
Koszt uczestnictwa
Cena: 5.900,00 zł.
I rata: 2.950,00 zł, do 7 dni od daty wpisu na studia
II rata: 2.950,00 zł, do 15 lutego 2025 r.
Cena zawiera koszt materiałów dydaktycznych oraz wynajęcia i obsługi sali podczas sesji wyjazdowej.
Kontakt
Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ
ul. Prof. St. Łojasiewicza 4, pok. 2.375
30-348 Kraków
Tel.: 12 664 57 79; 12 664 55 83
E-mail: ewa.glaudel@uj.edu.pl