Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Skip banner

Навигация Навигация

Zmiana terminu seminarium M. Kutera z 26 listopada

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że w dniu 26 listopada nie odbędzie się seminarium przewidziane w godz. 16.00 - 17.30. Zapraszam chętnych seminarzystów we wtorek 27 listopada na godz. 11.00 - 12.00. W kolejnych tygodniach seminarium będzie się odbywać normalnie w poniedziałki. Przepraszam za zmianę. Pozdrawiam. Małgorzata Kutera
Узнать больше О Zmiana terminu seminarium M. Kutera z 26 listopada »

Prof.P.Jedynak - odwołane zajęcia i dyżur poniedziałek 26.11

Z powodu choroby zajęcia i dyżur z prof. P. Jedynakiem w dniu 26.11 (poniedziałek) są odwołane.
Узнать больше О Prof.P.Jedynak - odwołane zajęcia i dyżur poniedziałek 26.11 »

Dr A. Dyląg - dyżury i seminarium (st. stacj. i niestacj.)

Studentów stacjonarnych zapraszam na dyżury w poniedziałki w godz. 10.00-12.00. Po każdym dyżurze seminarium dla studentów stacjonarnych (t.j. w godz. 12.00-13.00) Seminarzystów ze studiów niestacjonarnych zapraszam w następujących terminach: niedziele (25.11.br., 09.12.br., 16.12.br., 20.01.13r., 27.01.13r.), w godz. 08.00-10.00. Studentów niestacjonarnych na dyżury...
Узнать больше О Dr A. Dyląg - dyżury i seminarium (st. stacj. i niestacj.) »

Psychologia w Zarządzaniu rok I (zaoczne)

Szanowni Studenci, w dniu 25.11 po zajęciach z Koncepcji Zarządzania bardzo prosze grupy, ktore maja lektoraty o udanie sie na zajecia z business english: 0.309 gr. 4 Business English ćwicz. mgr Krzyk Adam 0.306 gr. 3 Business English ćwicz. mgr Surowiec Anna
Узнать больше О Psychologia w Zarządzaniu rok I (zaoczne) »

Zmiana w dyżurach pracowników administracyjnych sekretariatu zarządzania!

W dniu 23.11.2012 roku nastąpiła zamiana specjalności obsługiwanych przez poszczególnych pracowników administracyjnych sekretariatu zarządzania. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami pod adresem: http://www.econ.uj.edu.pl/instytut/administracja/sekretariaty-studenckie/zarzadzanie    
Узнать больше О Zmiana w dyżurach pracowników administracyjnych sekretariatu zarządzania! »