Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nowy kierunek studiów podyplomowych: Public Relations & Brand Management

Nowy kierunek studiów podyplomowych: Public Relations & Brand Management

Już 3 czerwca rozpoczynamy zapisy na nowy kierunek studiów podyplomowych prowadzonych na naszym Wydziale/Instytucie: Public Relations & Brand Management.

Znajomość, a także umiejętność skutecznego wykorzystywania nowoczesnych narzędzi brandingu, reklamy oraz public relations, zarówno w instytucjach publicznych jak i niepublicznych, wydają się być fundamentem rozwoju i utrzymania organizacji w środowisku rosnącej konkurencyjności. Pracodawcy coraz częściej poszukują osób posiadających wiedzę i umiejętności, zarówno w zakresie budowania marki, czy udoskonalania wizerunku, jak i skutecznej komunikacji, promocji oraz reklamy.

Studia podyplomowe Public Relations & Brand Management (PR&BM) skierowane są przede wszystkim do osób, które chcą zdobyć lub uzupełnić praktyczną wiedzę w zakresie budowania marki osobistej, pracodawcy i/lub organizacji, jak również realizacji kampanii promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych.

Zapisy na studia rozpoczynają się 3 czerwca. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje dotyczące kierunku: https://econ.uj.edu.pl/studia/studia-podyplomowe/pr-bm

Bądź na bieżąco i znajdź nas na:

FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=61558802223324

LiN: https://www.linkedin.com/company/pr-bm-public-relations-brand-management-uj/?viewAsMember=true

Polecamy również
Nowa publikacja "Widoczność w Czasie Rzeczywistym w Zarządzaniu Łańcuchem Dostaw: Teorie, Technologie i Wyzwania"

Nowa publikacja "Widoczność w Czasie Rzeczywistym w Zarządzaniu Łańcuchem Dostaw: Teorie, Technologie i Wyzwania"

Zaproszenie na promocję książki

Zaproszenie na promocję książki

Pierwsze Międzyuczelniane Warsztaty z Ekonomii Matematycznej

Pierwsze Międzyuczelniane Warsztaty z Ekonomii Matematycznej

Semestraton #SDG 2024 Challenge

Semestraton #SDG 2024 Challenge