Drugie Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce

Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem

 

Kontrowersyjny neuromarketing –

Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

 

Już

 

7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)

 

Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.

 

W dyskusji wezmą udział:

Jacek Kowalski i Beata Pawłowska (Praktyka) – właściciele agencji badawczej Neuroidea, specjalizującej się w wykorzystywaniu w badaniach marketingowych pomiarów biometrycznych. Jedni z pionierów neuromarketingu w Polsce.

  • Neuromarketing, czyli wykorzystanie pomiarów biometrycznych w badaniach marketingowych

 

Oraz po stronie Akademii

dr Anna Bereś i mgr Koryna Lewandowska – Uniwersytet Jagielloński, Zakład Neurokognitywistyki i Neuroergonomii

  • Co to jest i po co nam neuromarketing?

 

dr inż. Agnieszka Cholewa-Wójcik  i dr inż. Agnieszka Kawecka – UEK, Katedra Opakowalnictwa Towarów

  • Wykorzystanie metody Eye-tracking w badaniu opakowań

 

Zapraszamy:

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

Więcej o wydarzeniu w zakładce.