Pierwsze Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce

Ponownie w tym roku akademickim Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania został partnerem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie przy realizacji cyklu seminariów Praktyka Nauce. Nauka Praktyce.

Zapraszamy na pierwsze spotkanie w poszerzonej formule pozwalającej na wymianę wiedzy i doświadczeń badawczych pomiędzy Akademikami i Praktykami

 

16.11.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)

 

Dyskusja toczyć się będzie wokół

 

Design Thinking –

Jak twórczo wykorzystać wyniki badań marketingowych do rozwoju biznesu?

 

Podczas seminarium doświadczeniami będą się dzielić:

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka oraz Magdalena Tędziagolska (Praktyka)  – właścicielki butiku strategiczno-badawczego Research Eye, z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze marketingu, w projektowaniu i realizacji projektów strategicznych, badawczych i ewaluacyjnych. Które realizują badania zarówno dla firm komercyjnych z branż m.in. FMCG, finansowej, dóbr luksusowych, jak i instytucji publicznych

oraz

dr Katarzyna Caban-Piaskowska (Akademia) – adiunkt na Wydziale Tkaniny i Ubioru w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, prowadzi doradztwo biznesowe dla przedsiębiorstw, w tym firm odzieżowo-tekstylnych, szkolenia dla artystów i przedsiębiorców m.in. z zakresu Design Thinking, zarządzania własną marką.

Zapraszamy

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

Więcej o wydarzeniu w zakładce:  https://econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp/pnnp_18_19/program

 

Data opublikowania: 08.11.2018
Osoba publikująca: Jurand Skrzypek