Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner
Powrót

Zarządzanie zaoczne III rok, poziom B1

Uprzejmie przypominam, że kolokwium zaliczeniowe odbędzie się w piątek 11 maja o godz. 18.30,  a kolokwium poprawkowe –  27 maja o godz. 8.15

Zakres materiału – wg podręcznika str. 92-104.
Test składa się z następujących części:

Vocabulary (max. 25 pkt)
Grammar     (max. 10 pkt)  narrative tenses
Writing        (max. 15 pkt)

Minimum na zaliczenie – 30 pkt

Jak dotychczas, każda obecność to jeden dodatkowy punkt.

Temat na część Writing:

Your task as a manager is to motivate staff and raise their morale, so that they are more productive. Look at the results of the survey (textbook, p. 107) and think of some practical ideas for  improving  morale and increasing   loyalty of the workers.  (about 150-180 words)

Warunkiem dopuszczenia do testu jest zaliczenie  z poprzedniego semestru  (testu, oraz, w wypadku słabo uczęszczających studentów, sprawdzianu z czytanek bez względu na otrzymaną za test ocenę.)

EGZAMIN KOŃCOWY Z J. ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B1

Został wspólnie ustalony na piątek, 01. czerwca (ostatnie zajęcia) na godz.  18.30  Kampus, sala 0.303.

Drugie podejście w ramach I terminu:  sobota, 16 czerwca, godz. 9.00 (miejsce będzie podane w terminie późniejszym)

W sesji poprawkowej: sobota, 8 września, godz. 9.00 (miejsce będzie podane w późniejszym terminie)

Więcej terminów egzaminu nie będzie.

Do egzaminu nie będą dopuszczeni studenci bez zaliczenia (test, czytanki) W dniu egzaminu nie odbywają się żadne inne formy sprawdzianu.

Egzamin (max. 100 pkt) składa się z następujących części:

Reading (2 teksty)        25 pkt
Grammar                      15 pkt
Business Vocab          35 pkt
Writing                          25 pkt

Aby zaliczyć egzamin, trzeba uzyskać min. 60 pkt.

TEMAT NA CZĘŚĆ WRITING:

You work for a clothing company. Your company has just decided to enter a competition for the most innovative new product in the clothing industry. Prepare a written presentation following the guidelines below:

1. Name your product

2. Describe the product design, features and consumer benefits.

3. Describe the target market.

4. Mention other competing products.

5. Present your strategy
•    Branding, packaging
•    Pricing
•    Distribution
•    Promotion
•    TV commercial (optional)

About 180 words


mgr E.A. Bogusławska